BodyPump!

2010-11-16 21:31:51 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag gick jag till gymmet Arena här i fagersta och träffade en person som jag fick sitta och prata med lite, hon visade mig runt i alla lokaler, och det fanns massa olika pass man kunde träna och sådär, så nu är jag visst inbokad på ett bodyPumps pass nu på fredag, hur ska jag orka? har inte rört en fena sen innan jag blev gravid, haha.. även bokad som reserv på ett spinningpass, puuh! men kul att testa på... jaja, fick en gratisvecka att träna nu på gymmet, så jag funderar på att gå dit imorgon och köra igenom lite maskiner!

Idag har älsklingen jag och alexia haft mys dag, var ute i det härliga men kalla vädret, gunga och busade i lekparken, alexia gick omkring lite :) Sen på vägen hem drar jag en vurpa rakt ner i backen, haha fy tycker sånt är så pinsamt, såg ut som en padda, jäkla is! haha.. blev sen hem och äta lite varm soppa.







gullungen


Kommentarer

Åh Bodypump är ju skit kul :D Det kör jag ofta :)Men faan vilken träningsvärk man får första gångerna när man inte tränat på länge. vad fint rummet blev föresten. :)

2010-11-20 00:52:18

Söt tjej du har :-D

2010-11-22 12:12:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!