två gaddar! :)

2010-05-08 18:17:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


oj oj, idag vakna vi till liv vid 11.30, haha lillan låg o snacka bredvid mig i sängen, så trodde klockan var 7 eller nåt, men insåg att den var as mycket, men skönt det :) få lite sömn! men idag har de blivit lugnt här hemma igen, kan ju ej göra så mycket när lillkråkan är sjuk!

Alexia har ju nu en till tand som är på gång, bredvid den som redan kommit upp lite.. så kan tänka mig att de kliat endel, två på samma gång kan ju inte va lätt? haha.

Markus är iväg till västerås och han ringde precis och dom hade käkat, så nu gör jag pommes & kyckling med bea sås, mumms! Alexia sitter i sin stol här bredvid mig i köket. Jag öppna precis en kall 3,5 gott gott! Ajust ja, Alexia har lärt sig att när hon har en sak i ena handen, så kan hon byta hand, så leksaken kommer till den andra handen!  Min duktiga tjej!

Men kan ju vara ärlig och säga att just nu är man rätt slut i skallen efter att fått höra på massa gnäll, så önksar klockan kunde ticka lite snabbare! Så hoppas jag på att hon mår bättre imorn..

ha en fin lördag !!
bye bye!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!