Nu är vi i Linköping!

2010-05-13 22:32:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ohja! :) Imorse gick Markus upp tidigt för Ebba & Nora kom till oss redan vid 8 hugget.. alexia och jag kom upp vid 10 ungefär. Sedan så blev det att packa och dona innan min kära syster och johan kom och hämtade mig och lillan, snällt av dom, slapp vi åka tåg :) kul och vara här så vi kan träffa lite vänner och sånt!

Mamma bjöd på mat när vi kom hit, biffar, potatis och sås, mumms, så gott är det ju! Sen har Alexia fått lite banan, hon är ju inte jätteförtjust i det, men några skedar fick hon allt i sig :) Colle kom hit för en liten stund sedan så skulle mamma och han egentligen skjussa oss till tommys lägenhet i stan som vi ska bo i några dagar.. men vi besluta oss för att ta ett skönt bad här och sedan åka dit imorgon istället.. blev lite sent och pluttisen ville få sömn :)

Så nu sover hon så gott och sött som bara hon kan, och jag dricker en kopp kaffe och bara relaxer i soffan! kollat på lite pics mamma hade i sin mobil som ni får se här under :) lite bilder innan dopdags och även andra pics!

Pusspuss!

 

 

Markus och hans fina döttrar :) ♥

 

Lilleman och jag, myspys! ♥




Syster, Alexia och jag :)

Avslutar med en morgonpigg tjej & en utslagen mamma! :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!