Min lilla pluttis :) Iphone <3

2010-05-07 11:54:33 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Med lite alvedon så sov Alexia väldigt bra inatt, och idag låter hon mycket bättre! Hoppas hon blir frisk snart. Igår kväll när hon somnat, satt jag och kika runt på massa apps på iphonen, tyckt de vart tråkigt att inte ha videokamera i luren, men sim salla bim, de gick ju tanka hem, så nu har jag det :) wiiie, fan vad iphone är bra alltså, skulle aldrig vilja ha någon annan mobil nu. Men nu la jag upp videos så såg jag att de blir ju lite hackigt :/ men ska se om de finns nån annan vidoe funktion att tanka hem som är lite bättre!




Min lilla sjukling vid bordet :)


Kommentarer
Sandra Marinoni http://marinoni.blogg.se/

sv; haha, precis!

jaa, visst är dem :)

2010-05-07 12:18:46

Skönt att natten gick bra :-)

2010-05-07 12:48:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!