Måla stolar! :)

2010-05-07 13:07:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har lill pluttan slocknat, i vagnen.. hade tänkt mig att gå en långpromenad med henne så hon får lite härlig frisk luft, men jag orkar inte ta ner vagnen för alla dessa förbannade trappor och vill ej väcka markus.. Så nu ska jag ge mig på att diska lite medans hon sover :) annars händer inte mycket idag, vill ju inte åka iväg nånstns med en liten sjukling.. så ska nog måla stolarna på ballkongen, så jag får det gjort :) fint med vitt!

om en vecka prick idag är min lilla plutt redan 5 månader, oj oj oj, vad tiden springer, hon är fan snart ett halvår! Jag hinner knappt med.. minns inte hur liten hon var när hon föddes, bara då jag tittar på bilder! tiden går så himla snabbt. Men jag älskar varje dag tillsammans med henne, jag är så fruktansvärt stolt över henne, och hon är en sån snäll liten flicka, hon är så himla nöjd för de mesta. Även fast hon satt fastklämd i den där jobbiga skenan i tre månader från födsel så var hon ganska nöjd ändå. Jag tycker hon är så duktig med allt.. hon är min stolthet & min största lycka!

nu ska jag diska lite så jag kan ge mig på borden med färg sen när pluttan vaknat :)

chiiiingeliiing!





Vi fick en vanlig enkel barnstol som Alexias kusin har haft då han var liten..
toppen! Vet iaf vad jag vill ha för stol åt henne sen :)
Ska ordna med en fin fin andra stol till henne.. men denna kan hon ju ha ett tag! :)
hon tycker ju det är skoj & sitta med i bordet!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!