host & gnäll!

2010-05-03 23:53:33 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Fyy så trött och tung i skallen jag var imorse när Alexia ville upp, hon låg och busa i babygymmet och jag halvsov i soffan med täcke och kudde, så när hon blev hungrig framåt 11 hugget slockna vi en stund här! Sen stack vi iväg och köpte godis, var grymt sugen på en stor godispåse och soffhäng hela dagen.. Men hade ju tvättis, så de var ju bara att pallra sig dit.

Alexia är väl inte helt frisk ännu, förkyld så hon låter som en liten gris :) men idag har hon inte hostat så mycket, men varit väldigt gnällig. Hon har ju börjat med något nytt gnäll-ljud. Som man fått höra hela dagen idag känns de som, lite små nöjd har hon väl också hunnit vara :) kikade in i hennes mun förrut och fick se i nedre tandköttet att något kanske är på gång där :) en liten bissing! gulligt när hon får en tand sen :)

Annars har de väl inte hänt så mycket idag, fick ett oväntat samtal förrut. det var ju så att vi var på krogen i fredags och då var det en blåneger där som inte var så speciellt trevlig, han skulle slå maria och allt vad det var, och ändå hade jag på något underligt sätt gett honom mitt nummer så han slog en pling idag. Minns inte ens att jag gav ut mit nummer, och varför jag gjorde det till ett drägg som honom.. min karl tror att jag ragga på honom, för annars ger man inte ut sitt nummer.. men alltså, grejjen är den att jag vet att jag inte raggade på honom, så jag vet inte varför jag gav ut mitt nummer! Fylla är bra dumt ibland. Förstår såklart att markus blir besviken och tror saker, men blir lite små ledsen över att han inte tror på det jag säger.. fan jag tittar inte ens åt andra grabbar längre.. det är som det är, jag vet att jag inte raggat eller flörtat med någon iaf, och det är väl ändå huvudsaken!

dags för sängen om ett tag!
natti natti!


Kommentarer
Anonym

Du kanske inte gav ut ditt nr ens. Han kanske uppfatta ditt namn och tog reda på det.

2010-05-04 11:46:48
fia

Huvusaken är att du vet att du inte ragga, herregud jag har kännt dig hela livet & är det något du inte skulle ragga på så är det verkligen blånegrer haha.



Snygg bild förresten gumman :)

2010-05-04 16:35:16

Haha, håller me fia, tror nog inte att Om du nu skulle ragga på någon (vilket du aldrig skulle) så skulle de inte va med en blåneger iallafall haha =) men förstår att de känns trist om han inte tror på dig!

2010-05-04 22:21:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!