hemkommen från föräldragruppen

2010-05-27 16:27:01 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Fy så trött jag var imorse, tog mig upp efter mycket om och men.  Alexia har ju börjat vakna tidigt.. 7.30 blev de idag! Sen har hon inte sovit ett dugg under dagen förens nu, hon hoppade till och med över sin förmiddagssömn! Så vi 13.30 hugget knalla vi bort mot bvc för att träffa föräldrargruppen! blev att kika på nån film om säkerhet och sen blev de lite fika på det! Så det var trevligt! :)

Och nu har lexan precis somnat i sin säng och jag ska plocka som en stolle här hemma eftersom hela lägenheten ser ut som ett bomdnedfält!


Denna keps beställde jag igår, såååå snygg!! hoppas jag kan ha den bara till mitt köttbullehuvud ;)
http://www.gulanstore.se



Kommentarer

Tack så jätte mycket =))

Min största är snart 3½ år och den minsta är 1½ år.

Det är verkligen underbart!



Vilken otroligt söt liten dotter du har =)

2010-05-27 20:31:25

Åh gud vad söt hon var! =D Inga problem att rösta på en sån lite sötnos ;)

2010-05-27 22:38:23

sv. Ja det är det verkligen. Dessutom jobbar jag heltid så det är inte lätt att få tidan att räcka till allt man vill =)



Kram Sara

2010-05-28 10:51:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!