Härligt dag!

2010-05-26 22:53:20 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår stack vi ju iväg till Västerås och fixade en gåstol till Alexia, kikade på babyproffsen men de hade två att välja på, men gud vad många fina vagnar dom hade där :) Vi stack vidare till barnens hus, kanon mycket saker hade dom där, dit ska jag absolut fortsätta att åka till om något behövs! Så det fick bli en rosa gåstol med lite krims krams & ljud på och allt vad de är :) och som hon sken som en sol här hemma då markus hade satt ihop den!! Hon går inte framåt utan nåt steg bakåt, haha så skratta hon och tjoa i den där som bara den! Så det var ju en riktigt bra grej hon fick av sin snälla farmor & farfar!

Imorse stack jag iväg till skolan, gjorde klart det sista för denna termin, så nu är jag godkänd i hemsjukvård också! Har inte så många kurser kvar, men de som jag har kvar i utbildningen är stora kurser + praktik :( så om lite mindre en ett år är jag färdigutbildad. känns skönt att veta hur vi ska lägga upp allt i fortsättningen.

När jag kom hem blev de lite mys & sånt med alexia, sen skuttade vi in i bilen och stack iväg mot skinnsberg, Anna jobbade ju idag så vi åkte dit och hälsade på och drack lite kaffe :) tanterna fick mysa med Alexia, skruttan var grymt uppskattad av dom, de blev så glada! :) goa tanterna, som jag ska jobba med i sommar. De blir bra som bara den, ska bli skönt att tjäna lite stålar!

Sen blev de hem och göra egna köttbullar sås & potatis, och därefter blåbärspaj, gott :) gjorde egen vaniljsås, och de smaka ju rätt så bra faktiskt :)

Ne nu ska jag slänga mig framför tv:n..
Puss puss!


Kommentarer

Söt liten tjej! :)

2010-05-27 08:46:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!