Happy days !

2010-05-02 23:11:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I fredags var det ju valborg, Markus och tjejjerna skjussade hem mig till Anna vid 17.30 hugget, sen stack vi vidare hem till Madde och förfestade där :) vilket var väldigt trevligt! Sedan fick vi skjuss in till Västerås för utgång på krogen, kul och dansa loss lite!! Slockna som en tok när jag kom hem, och dagen efter vakna man väl upp och var rätt risig, men inte så bakis ändå :) så de blev en lyckad party kväll!

Så i Lördags blev de bara lugna gatan här hemma och idag stack Ebba & Nora ut till Lekparken redan vid 10.00 så jag gav lillan käk & sen begav vi oss också ut :) så gick jag en promenix med henne så hon somnade, sen hämtade vi upp markus så gick vi bort till lekparken igen. Ebba & Nora ville vara kvar och leka medans vi stack hem och började med lunch sen på dagen. Så hittade dom en kompis i lekparken som dom fortsatte leka med efer maten, så dom har vart ute hela dagen i princip idag och fått en massa frisk och härlig luft, Nora är så söt, helt knallröd om kinderna när hon kom in :)

Alexia är snorig & lite hostig, så hon har vart lite små seg hela dagen, sovit väldigt mycket! själv är jag också rätt rasslig i halsen & snorig, men men sånt man får ta! :) Jag satte igång och målade ballkongbordet vitt förrut, blev faktiskt bra! :) bara stolarna kvar då, men dom får jag ta imorn!

Nu när markus åkte till jobbet har jag suttit och kollat i "min första bok" som Alexia fick i dop-present! roligt att fylla i första leéndet och allt sånt, och bilder o såå.. minns knappt att lillan var så liten plutt! :)

ne nu ska jag kika runt lite på nätet.
Pusspuss





Pluttis ville ju va med och leka :)

 

Gunga var mys :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!