Fiin fiiint väääder :)

2010-05-31 09:59:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Helgen gick snabbt förbi.. och jag är mest trött hela tiden känns de om, rätt så segt! Börjat äta Omgega3, så de borde hjälpa snart :) I fredags mötte Alexia och jag upp Emma & Natalie vid öppna förskolan, så blev de lite lek, sång & fika, så det var trevligt! och imorgon kommer det en fotograf till lindgården, så vi boka in oss klockan 11.00 så våra töser får fotograferas :)


Sen i fredags kom Ebba & Nora hit, så dom har vart ute och lekt en hel del då vädret har vart bra, jag har planterat blommor i blomlådan på ballkongen, så får väl se om de växer upp nåt tjusigt där :) Och igår var det ju mors-dag! Jag fick en super fin orkidé av Alexia :) skulle vilja ha såna blommor överallt, dom är ju så fina! Sen på eftermiddagen blev det en sväng ut till markus föräldrar på smörgåstårta & rabarbärspaj :) väldigt trevligt!

 

Vi såg även klart shutter Island igår, den var bra tyckte jag :) ne nu ska jag dricka kaffe & så innan lillstumpan vaknar, då blir det en långpromenad i det fina vädret!

Ahhhhhh :) haha




Alexia & Natalie :)






Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!