bvc besök!

2010-05-11 23:49:54 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har de inte hänt speciellt mycket, men sagts jävligt mycket, det är en annan femma, orkar inte dra upp det för alla nyfikna själar här! Alexia och jag var hos bvc för vägning och mätning idag :) 7750g, 65,9 cm hon växer :) Hon följer sin kurva jätte bra! Efter besöket där blev de en lite promenix i de fina vädret, alexia satt och gorma i vagnen, haha hon har ju upptäckt att hon kan höja rösten så de låter som skrik typ, så, så satt hon i vagnen och hållt på så en hel del resten av dagen också.. Annars har väl vi inte gjort så mycket, har städat lite och sen busat med lillan så hon får skrattanfall :) haha så sött med bebis skratt ju!

Just nu är de fan mycke som irrar runt i skallen.. men jag vet iaf att imorgon blir de mys i Avesta, för då är det babysim igen♥  Vi ska även hoppa in på lindex på vägen hem för alexia har fått ett paket ifrån libero som vi skulle hämta där :) Sen åker vi ner till linköping och stannar ett litet tag!


utan mobil blir jag knäpp, konstigt att man kan vara sjukt beroende av nånting.. men det är så att jag filmade alexia med min gamla mobil så hade mitt kort i den luren, sen bytte jag och vipps på 2 sek var mitt simkort borta, såå illa! letat som en tok, men känns som om alexia har de i sin pyjamas för hon låg i mitt knä då jag pyssla.. men njaa, äsh de dyker väl fram kan man ju hoppas.


Svar te anonym:

Ja, självklart vill vi att alla 3 flyttar, när det går, men vi kan ju bli 5 som vill flytta dit! allt sånt visar sig med tiden!


Kommentarer
Anonym

Hörde att det var lite knackligt mellan er :/ hoppas att det löser sig vad det än nu blir..Blogga även när du är i linköping :-)

2010-05-12 09:30:32
Markus

Undra varför man anonym svarar på en blogg?

2010-05-12 10:11:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!