Brumm Brumm..

2010-05-09 21:10:58 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är det ännu en dag där de inte hänt ett skit i princip, trist! Alexia har iaf kommit på en ny grejj att göra, hon brummar med munnen :) så det har hon pysslat med hela dagen, bruuu bruuu.. Jag har sökt jobb i både norrköping, Linköping & Motala idag, så man kan ju hoppas på att nån ringer och erbjuder mig något heltid, vore ju inte helt dumt!

Nu vill jag bara slänga mig i soffan och glo på tv, men nej, det går visst inte för karln har haft den hela dagen och nu spelar han xbox, skitkul! skulle tagit med tv:n jag har i linköping sist jag var där..

Imorgon ska jag till skolan och träffa min lärare, vi ska väl gå igenom allt som jag har kvar så lär jag sitta där och plugga lite, så de blir gjort! pest & pina, fy vad tråkigt.. fast iofs så känns allt rätt trist just nu.. i miss my friends..

bye bye!

 




Kommentarer
fia

Jag håller alla tummar jag kan för att du ska få jobbet så att du flyttar hit igen, livet är inte det samma nu när du bor så långt bort, känns verkligen skit tråkigt att inte kunna ses när man vill, peter och jag håller tummarna och douglas med kompisar håller sina tassar för att du ska få något jobb häromkring :)

2010-05-09 22:07:24
Anonym

Ska ni flytta till Linköping alla tre?

2010-05-11 23:32:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!