Alexias första diplom :) ♥

2010-05-12 19:04:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag stack lilla vickevire och jag iväg mot Avesta :) När vi kom dit berättade en tjej att de var sista gången :( trist, men men vi har ju haft myspys alla gånger det varit, och dom skulle även göra en uppföljning sedan som man får börja på, rond två i babysim :) Så det ska jag absolut försöka få med oss till! Alexia fick balansera i vattnet idag, hon satt i mina händer och det gick galant, självklart fick ena läraren stå bakom så hon inte fort rakt bakåt ner i vattnet :) Sedan blev de lite sång som vanligt och plask och lek! Sedan var det dags för alla småttingar att få dyka, de låter värre än vad de är, hehe.. det låter som om man doppar hela ungen under vattnet, men det vi fick göra var att jag höll henne under armarna och hade hennes ansikte mot mig, samtidigt som ena läraren hällde vatten på ryggen och uppöver huvudet på henne så drog jag henne under vattnet emot mig, så alltså hennes ansikte och lite av huvudet var under vattnet :) hon blev lite paff, men inte ett dugg rädd!

Eftersom att det var sista gången idag så fick min plutt ett diplom, såå kul,
hennes allra första diplom :)



Efter babysimmet bjöd dom på fika, men tog med min kaffekopp i bilen, för lillan var så trött och rastlös så hon somna direkt när vi kom ut på vägarna i bilen :) Men så har Alexia fått ett paket ifrån libero som man skulle hämta ut på Lindex, inte de lättaste att hitta dit i en stad där man knappt aldrig åkt.. haha tror jag åkte i samma rondell 7 gånger.. tillslut hittade jag, men sen hittade jag inte ut ifrån gallerian där butiken låg, så fick gå runt hela huset för att hitta tillbaka till bilen! inte de behagbligaste att bära runt på en nästan 8kg bebis, men hitta tillslut till bilen igen :)

Detta fick vi från libero, toppen!
(strumpor, boll, bindor, blöjor, tvättservetter, hakklappar, babylotion & olja)



Annars har de bara blivit bus här hemma sen vi kom hem, och gissa vad, Alexia bet mig i bröstet inatt med sina små gaddar där nertill, aj aj aj.. det kändes vill jag lova.. så man är ganska så spänd nu då hon äter alltså..

Ne nu ska jag fakiskt ta en kopp kaffe!

 


Kommentarer
fia

Vad fina ni är mina härliga tjejer, saknar er som fan så hoppas verkligen att ni kommer imorron, eller åtminstånde på fredag :)



Ska bli underbart att träffa er och hoppas det blir i måånga måånga dagar, heh :)

2010-05-12 19:10:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!