ååhh denna ska jag bara ha!! :)

2010-05-05 18:25:17 / 7 kommentarer kommentera inlägget?..


har kollat på den förr, men idag fick jag upp den igen när jag klicka runt på näten.. En juicy vagn, den är så himla fin tycker jag! Jag ska spara ihop pengarna till den så min lilla tösabit kan få den fina :) hon blir ju ändå ett halvår i sommar så då kan de passa bra med en ny fin vagn :) men måste läsa mer om den, så det inte bara är en rakryggad sittvagn, kan ju vara bra om hon kan halvligga i den också :) synd att den inte finns i Sverige bara..

Men visst är den super fin??
Synd att man inte har pengarna just nu!! :( buuuhuuu!



Hopp,
idag bestämde vi oss för att inte åka till babysimmet, Alexia är helt igentäppt i sin lilla näsa, och rätt hostig idag, så då är det ju bara dumt att riskera att hon blir ännu värre! tråkigt att hon är sjukling ju. Jag själv är med fortfarande rosslig i halsen, men de överlever man ju såklart :)

lilla familjen jag markus & Alexia tog oss en promenix förrut bort till affären & handlade glass i tråkvädret, men gott var det och väldigt skönt med lite frisk luft! Annars blir ju dagen lugn..

Nu ska jag mysa med min sjukling!
och invänta pizza som markus skulle köpa med hem. Mums!

En fråga, är det någon mer som ammar eller har gjort, som tappa extremt mycket hår?! blir tokig på det snart, kan man göra nåt åt de??

Puss & hej!


Kommentarer

guu så söt bebis du har älskar bebisar:D



besök min blogg:P

2010-05-05 19:32:09

Ja :)mitt första barn ja :)

ni hade dop samtidigt som jenny och saga va? :)

Guud vilken vagn :O hade inte en aning om att juicy gjorde vagnar faktist.

2010-05-05 19:39:37

hej guuu så söt hon är.. ja tappade massor med hår både med leo och nu med max.. värst för mig va vid typ någon tre månaders gräns.. men nu har ju max börjat med mat så ja ammar bara på nätterna och då slutatde ja att tappa på en gång.. konstigt :)

kram på dig

2010-05-05 21:33:41

Följa varandra på bloglovin'? :)

2010-05-06 07:42:30

Jag! Slutade amma för ca7-8 veckor sen och mitt hår bara ramlar av. Det är hemskt och man känner sig flint =P Jag var till min frisör och hon sa att de inte gick att göra något, bara använda inpackningar så håret fick mer näring. VEt att de finns ett medel på apoteket men det kostar 499kr. haha =)

2010-05-06 08:49:35

Ja den va verkligen skit fin :)

jag o jenny har kännt varandra sen många många år tillbaka :D Hur känner ni varandra ? :D

2010-05-06 09:55:02

Jag tappar fortfarande massor hår och jag slutade amma för 1½ månad sen, det började när Alicia blev 4 mån men tappar fortfarande massor..skit jobbigt..det finns tabletter man kan köpa men då börjar ALLT hår på kroppen att växa så ja har inte köpt några! Vagnen var skit snygg! Krya på lilla Alexia! Kraam Marina

2010-05-07 08:17:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!