tröttis!

2010-03-09 16:15:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var vi uppe redan vid 8 hugget, klädde på oss och sedan åkte iväg hem till syrran och drack kaffe :) fick deras överkast som dom ej ville ha kvar, nice! Alexia sov hela vägen hem, vilket var väldigt skönt, annars får man ju lite smått panik då hon vaknar där bak och skriker, för man kan ju inte stanna vart som heller.. Hann pussas lite med älsklingen när vi kom hem innan han stack till jobbet :( o kommer inte hem förens 22 ikväll, men då blir de mys vill jag lova :)

Nu har lillan precis somnat, tror jag, hon såg brutalt trött ut, så la henne i sängen medans hon var halvvaken, men inget skrik än, så kan ju betyda att hon somnade tillsammans med hennes stora snuttefilt :) Jag skulle med behöva sova känner jag, men kikar hellre runt på nätet ett tag och sådär :)

Pluttan låg i babygymmet förrut och slog på sakerna som hängde där ovanför, och sen busade vi loss i soffan och tro det eller ej, men hon gav ifrån sig sitt andra höga skratt, fyyy såå sött!! första gången vi hörde det var hemma hos mormor och nu kom de för andra gången, fan va sött det är! :) wiiiie!

Just ja, kan ju meddela att ja är ganska så glad, ställde mig på vågen hos mormor igår, och den visade 58kg, jiippie, alla graviditetskilona är borta, när jag vägde in mig hos bm första gången visade den 59kg :) great! så nu återstår 3 kg till sen är jag nöjd, då är det bara träna upp kroppen lite så man inte ser så slapp ut!!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!