Träffat bebisarna! :)

2010-03-18 23:02:05 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fick jag i princip väcka lillsnörpan straxt efter 8 nångång så vi skulle hinna iväg, Tog en liten extra promenix innan vi knalla upp till Föräldrargruppen! Kul o se allas bebisar ju :) Alexia satt mest och spana in alla, sen låg några bebisar på mattan på golvet och kika på varann också, det är ju intressant för dom =) vi fick kolla på en film om lite tips på barnrätter då vi får börja med det, fast dom kunde man redan :) Avslutades med lite fika, sen gick lillan och jag hemåt och myste!

Jag har alltid sagt att den dagen jag får barn vill jag absolut gå på babysim med han/henne, men här i fagersta har dom inget, så det finns i Avesta. Så jag besluta mig för att slå en pling till dom, så nu är vi med i grupp, så vi ska iväg för första gången på onsdag nästa vecka och plaska loss :) ska bli super kul och spännande!! Tråkigt o åka själv bara, men men jag gör det ju för Alexias skull, hon kommer nog älska det!

Hopp förövrigt så har de inte hänt så mycket, jag är utan mobil och det suger rumpa! Skicka tillbaka min som jag nyss beställde för jag blev sugen på en iphone då markus köpte en, så nu är mitt abonemang spärrat och jag får nytt nummer när min iphone kommer, så det är ju mindre skoj, precis när jag ringt alla jobb jag sökt och lämnat mitt  nya nummer, så det är ju bara att ringa dom igen och lämna ut mitt nya nummer som jag kommer få!

Imorgon ska vi hämta Ebba & Nora vid 15.00, ska bli skoj!! Inte sett töserna på ett tag nu, och det känns! Så de ska bli kul att dom är hos oss i helgen, så får vi se vad vi hittar på för skoj!

Ajust ja, såfort man lägger alexia ner på rygg så försöker hon vända sig direkt, idag på föräldragruppen vände hon runt från rygg till mage på en ganska så hård matta :) wiiie, jag är så stolt över henne, hon är så duktig min lilla tjejja, så man kan ju knappast ha henne på sängkanten längre, eller nånstans där de kan vara farligt ifall hon snurrar runt :) det är så kul o se framsteg i hennes utveckling, och det går så himla snabbt !!!


Snurr snurr



ne nu ska jag se om jag hittar några babysim trosor som lillan kan ha.
puss & nattti!


Kommentarer

gillar verkligen att läsa din blogg

kolla gärna mina nya smycken

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=892114&listtype=1



kolla mina egendesigande smycken

super fina

nickelfria

2010-03-18 23:05:35

gör så:D

vart toppen nöjd med dom:D

2010-03-18 23:14:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!