Sötnos!

2010-03-06 11:51:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kom vi hit till linkan jag och Alexia, hon sov hela vägen jätteskönt :) Så då stack vi hem te morsan och åt lite, sen gick vi hem till Jenny och Saga och hälsade på :) sötunge! drack lite kaffe sen traska vi ner till bussen.. Första bussturen till rese gick bra, lillan sov hela vägen i vagnen, men när vi bytte och hoppade på nästa buss så skrek hon som bara den, hon var så himla ilsken, alla på bussen blängde på mig :S normalt! vafan gör man då, kan ju inte ta upp henne och så på bussen, så fick stå och vagga och hålla på så gott de gick!

Sen mötte vi upp Alexandra och lilla Lionel, han sov så sött där i vagnen, så vi drack lite kaffe och Alexia lånade hans babygym och myste där :) sen vakna lill killen och shit sååå jäävla sööt!!!! såå liten och gullig han var!! en riktig liten sötnos!! ♥ Alexia testade deras babysitter, skit bra var det, sånt vill jag med skaffa mig, får se om man får råd med det nångång :)

Nu lagar morsan och jag mat, Alexia är ute på promenad med syster och familj, så hon får lite förmiddagssömn :)

 

bye bye


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!