snöskit :(

2010-03-01 11:37:10 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


sovit väldigt skönt inatt, alexia vakna väl runt 3-4 nångång? ingen koll alls när jag är så trött på natten haha.. man är ju som en yrboll! vakna av att markus stod i sovrummet imorse och tittade på mig och sa att jag pratade i sömnen, jag fatta inget så somna jag vidare bara, ska fråga sen vad de var som hände haha..

hyresvärden var här nyss med hyreslappar, så nu är den betald, skönt! och så har jag även skickat efter dopkort nu, spännande och se hur dom blev :) Idag hade jag ju tänkt att ta mig en långpromenad, men tittade ut och så att det ser ut som snökaos :( blääääääää, fy fan vad trist! hoppas de slutar, för jag måste ut på en promenad så mina cellisar försvinner :P

Ne nu ska jag kika runt lite på nätet och sen göra mig ordning så man känner sig lite pigg och fräsh, så får jag se hur länge min pärla sover, om jag hinner plugga lite idag kanske, det kan ju vara bra!

bye bye!


Kommentarer

Hehe, cellisar?!...kan jag inte tro du har några! :)



Jo, visst..Tiden går, men känner ingen "förändring" på nått än, så jag lär väl gå över tiden! ,)



Trevligt! =) Jag länkar dig med, hoppas de är ok! (:

Ha en bra dag i snön! ;)

2010-03-01 14:22:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!