Röda slingor hmmm...

2010-03-13 22:15:19 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja de blev som jag trodde haha, nu har jag röd-orange-ljusa slingor i håret och det ser förjävligt ut! Men lär inte kasta i en färg riktigt ännu, då går väl allt hår av, så får vänta nån vecka och göra mer slingor då istället :) så hinner håret vila lite, så får se ut som jag gör, haha!




Alexia somnade för en stund sedan, och hon har pratat massor idag, så förrut när jag la henne, så vakna hon såklart igen och skrek, så jag stod kvar där och sjöng för henne tills hon slutade gråta, då började hon le & sjöng med, haha såå söt!!

Ska lägga upp lite videos på lillan sen :) här är en bild på lillan efter promenixen :)


Kommentarer

Hej gumman! Har en fråga. Har du någonsin använt kudde då alexia legat i sin vagn. Vet att barnen ska ligga slätt i början och så. Men känns så hårt med vagnmadrassen bara. Kanske får knöla ner en filt elr något sedan. Har ju åkpåse men tror de blir för varmt när man har en sådan björndress på (:

2010-03-13 22:20:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!