Oh herregud..

2010-03-13 17:47:49 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


haha vad har jag gett mig in på egentligen, nu sitter jag här med blondering i skallen, haha fast iofs bara slingor, känner på mig att de inte kommer bli översnyggt haha, men men, vill ju få håret ljusare, så någonstans måste man väl börja! :)

Idag har Alexia och jag varit iväg på en långpromenad igen, riktigt härligt väder, räckte med en tjocktröja och skinnjackan, great! och nu gör vi inte så mkt, alexia ligger och snackar, och jag ska snart kolla lotto och se om man har turen att vinna en massa pengar..

Chiiiiiingeling!


Kommentarer

Åh vad skönt att bli av med den! :) har läst lite om det i en föräldratidning och dom tyckte den var superjobbig.. Men lilltjejen ser glad ut ändå!

2010-03-13 19:34:08

Hehe det får du visa bild på sen (: Alltid kul med förändringar, men tror inte jag skulle våga ha i en blekning i mitt mörka hår. Hehe

2010-03-13 19:58:28

Lägg upp en bild på resultatet ;)

Vart du nöjd?

2010-03-13 22:16:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!