Min lilla tröttis!

2010-03-30 18:08:48 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Alexia och jag gick på en långpromenix vid 15 hugget, och var väl borta i nästan 2 timmar, måste ju röra på kroppen :) hon sov som en stock hela vägen, fast hon är alltid gnällig i vagnen innan vi kommit iväg en bit, då hon slocknar! så när vi kom hem blev de lite mys bara, och så somnade hon i min famn!? kors i taket det var ju inte igår hon gjorde de precis, då hon var nyfödd liten bebis kunde hon somna när som och var som, men aldrig numera att hon bara somnar i famnen sådär, så det var mys :) så jag satt och njöt av hennes närhet och tittade på the hills & The city!

Nu ska jag passa på att försöka göra dumlekakor som jag kan bjuda på, på fredag :) skoj o baka ju! sen ska jag blanda i lite mer slingor i håret, kan ju hoppas på att de bli ljuuuuusa istället för röd/oranga denna gång! :) Fick tid för klippning hos frissan, men de blev inte förens om 2 veckor, men de är som de är :) får ta den tiden som erbjuds :D

chiiingeling på en stund.


Kommentarer
Sis

Passa på med långpromenader nu, lär inte bli så många av sedan när hon bara vill gå själv och vägrar sitta i vagnen ;) Gött, då beställer jag även lite havreflarn till fredag med, så bäst du dätter igång ! :)

2010-03-30 21:12:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!