min lilla fis!

2010-03-02 10:15:00 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag ville skrutten upp 08.30, kan säga att jag var galet trött.. så vi låg o dröna till 9 eller nåt, så nu har vi tjoat lite här hemma och sådär, och nu slockna hon in rätt hårt i sin babysitter som vanligt såhär på morronen. Jag sitter o pratar lite med markus mor på msn, Ebba & Nora är där, så de skulle ut i de fina vädret nu :) Och jag ska straxt göra mig ordning, för jag ska vara på banken 13. Och idag är det sol sol sol, de gör mig happy! Så sen när jag kommer hem igen så blir de en lång promenad!!


Kommentarer
Emma,21 år & Gravid <3 http://emmaochmatte.blogg.se/

Hejsan :)

Ville bara säga grattis till en söt liten tös :)

Lite sent kanske :p

Men bättre sent är aldrig!



Allt bra med er idag? :)



/ Emma

2010-03-02 14:22:06
Sis

Åhh lilla tjockis! Ni måste komma i helgen, saknar er så mycket ju, o killarna med ! <3

2010-03-03 17:17:16

jag kommer komma i helgen!! iaf om vädret är som de var idag :D

2010-03-03 21:39:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!