Massa bullar & skratt!

2010-03-26 22:16:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hopp nu har jag lagt alla bullar i påsar och stoppat in dom i frysen, blev rätt många. Min lilla tjejja ville visst inte sova så tidigt idag, utan somna in nu som först. Hon har skrattat massa ikväll :) men så fort man drar fram mobilen och ska filma henne så slutar hon, typiskt. Men fick med lite iaf! :) Min älskling kom hem för nån timme sedan, men en jättefin digitalkamera åt mig :) wiiiie, och rosa var den också, som jag velat ha! Så nu är jag glad, det är ju ett måste att ha en kamera så man kan ta fina kort på Alexia så hon har lite att se när hon växer upp :)

Fan! Filmade Alexia förrut då hon snurra runt från rygg till mage, hon hamnade jättebra, och fick fram både händerna denna gång också, men så råkade jag självklart ta bort den videon på nåt vis :( men men kommer fler tillfällen såklart! :D Min duktiga tjejja!


Lite skratt fick man med iaf! :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!