Lite tid för plugg :)

2010-03-12 12:10:17 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


jajjemänsan, Älsklingen tog med sig Alexia för en promenix i det fina vädret, så jag fick lite tid för att plugga, så nu blev jag precis klar med ett arbete, säkerligen kommer läraren klaga på att det är för tunnt, men jag tycker jag fick med allt det viktiga i arbetet så får väl se vad hon säger om det :)

Lillan har fått ligga och sprattla utan sin skena idag, och guud vad hon stormtrivs då :) hon låg i våran säng förrut, och tog fart som bara den så hon snurra runt från mage till rygg 2 gånger, duktiga tjejjen, vad kul det är!! :)


Min älskling i fina kläderna hon fick av sofia :)


Kommentarer

Hej! :) Har en liten fråga som inte hör till ditt inlägg alls..hehe! :)



Såg på din filmsnutt ditt babygym, trivs du/Alexia med det? Är det "bra"/fint/kul...?! :)



Står mitt emellan två olika jag fastnat för och vet inte vilket jag helst vill ha..!



Kraam!

2010-03-12 13:01:17

Ja, okej.. Får fundera på det då, annars går de väl att hänga dem i nå mer än bara ringarna antar jag?

Aja, vi får se. De va på internet så de är ju inte lätt att jämföra om de andra gymmet har sakerna längre ner heller..! :(



Men annars så mår jag bra, har lite mensvärk, men de har jag haft förr och de har visst inte betytt nått då! ;) vi får väl se! :)

2010-03-12 19:43:59
fia

Fan vilken cooling hon är i sin adidas dress, finaste tjejen :)



Diggade Markus brynäs tröjan ;)

2010-03-12 20:54:24

Vilken fin blogg och vilken sötnos! :)

Får man fråga varför hon har sån hötskena?



Michelle

2010-03-13 11:50:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!