Linkan imorn!

2010-03-04 23:37:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Alexia låg o gorma bredvid mig imorse, så trodde klockan var omkring 9 då vi brukar gå upp, men klockan var typ halv 8 och fy så trött jag var, kändes som om jag hade ett kilo bly i ögonen.. Gick upp bytte blöja och så, sen la vi oss igen och myste en liten stund! Så stack vi iväg till Västerås så vi var där 12.30, dom justerade skenan så hon inte kan sparka av den lika lätt, nu är de inte många dagar kvar alls... jipppiiie! ♥

Hopp älsklingen åkte tidigare till jobbet idag, redan vid 17.30, jobbigt för honom o göra ett 12 timmars pass då han inte fått så många timmars sömn som behövs, så han slutar nog några timmar tidigare inatt! Alexia somnade vid in vid 9 hugget som vanligt de senaste dagarna :) great!

Imorgon bitti/förmiddag dra lillan och jag till Linköping, ska bli skoj o träffa lite vänner och familj, syster fyller även år på söndag så då blir de att åka dit och fira henne! Nu har jag precis diskat och så. Packar ner de sista imorn så är det bara att åka efter att hon fått frukost!! :)

Nu blir de att koppla in datorn vid sängen och glo nån film.
ajöks!




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!