lillan är väck!

2010-03-17 21:28:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har lillstinan precis slocknat, hon har varit rätt så väck hela eftermiddagen, men tror att vaccinet gjorde henne lite ur balans, seg och trött har hon vart. Markus och Dennis kikar på fotboll så jag ska se nån film i sovrummet nu tänkte jag :) Fan hoppas verkligen jag får mera jobb så jag kan tjäna lite stålar, är i stort behov av kläder alltså, alla mina byxor har blivit för stora :( inte så snyggt med slappis lår & stjärt i varenda par.

Imorgon bitti kan vi inte ligga och dröna till 9 som vi brukar lillan och jag, utan klockan 10.00 ska vi på föräldrargruppen och träffa alla bebisar som kom samtidigt som Alexia ungefär :)

puss & godnatt!!


Kommentarer

Fin bild gumman (: Kram

2010-03-18 09:16:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!