Kaffe kärring No.1

2010-03-22 22:20:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


oooohja! vet inte hur mycket kaffe jag druckit idag, men många är det iaf och gott är det ju också :) Imorse skratta Alexia högt igen när jag viffta med huvudet ovanför henne så hon såg min hårtoffs dingla, haha smälter ju nästan av, jag blir helt smällvarm när hon gör så, för jag blir så glad & känner sånt lyckorus! ♥


Fan jag hatar att motivationen för studierna inte finns, för hur enkelt är det att få till ett arbete om man inte har nån som helst motivation till det? Bita i det sura äpplet och köra på fick jag höra att man skulle göra, men jag skulle uppskatta lite peppning istället. Imorgon ska jag träffa läraren vid 11 hugget, och hade helst åkt själv, så jag hunnit plugga medans jag kunnat fråga min lärare om hjälp, men får ta med mig Alexia, så lär knappast få nåt plugg gjort där.. men det är som det är.

Beställt ett par imse vimse badbyxor till Alexia nu iaf, så vi kan plaska omkring ordentligt på babysimmet på onsdag, fan vad spännande :) Har världens bästa mamma som hjälpte mig att betala kursen för babysim, eftersom jag är en fattiglapp just nu, så de är snällt att hon låna ut åt mig! Skulle ångrat mig resten av mitt liv om jag inte gick på babysim alltså, så de ser jag fram emot sjukt mycket :)

Idag tog vi en långpromenad ner till Ica Supermarket för att hämta ut ett paket :) ett litet tidigt påskpaket fick vi av mamma, haha hon är så söt, där i låg det bland annat en påskkärring, några påskägg, lakrits som jag älskar, bitring och en liten mobil till Alexia :)

Ne nu ska jag försöka få tag i farsgubben som verkar ha fastnat med örat i telefon, tutar upptaget heeeela tiden!
hahaha helt seriöst, jag fattar inte hur man kan videoblogga? själv är de nåt jag aldrig skulle göra, vissa är ju bara pinsamma


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!