Iphone

2010-03-23 22:49:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har det inte hänt sådär överdrivet mycket, snöat nästintill hela dagen, och det är ju inte lite de kommer :( så maila läraren och sa att vi får ta en annan dag och ses, vill inte riskera att köra i diket med Alexia i bilen. Annars har jag ringt runt till massa servicehus i linkan och fick väl ett hyffsat positivt svar från en tant, skulle maila lite om mig själv och sen mitt cv, så skulle hon höra av sig och se vad de har att erbjuda :) det är svårt med heltidstjänster men det är bara att ligga i.

Stack iväg för att hämta ut min Iphone som hade kommit idag, kul! Blev ju sugen på en sån då markus beställde en :) så nu ska jag bara fixa nåt flaschigt skal till den så vi slipper ta varandras hela tiden =)



Alexia har varit en riktig pratkvarn idag, det har gått i ett. babbel babbel babbel :) och visst är det roligt & Mysigt att lyssna på, hon verkar testa en massa olika tonlägen och läten, haha så söt! Jag är så glad över att vi har fått en sån underbar och fin dotter, hon är väldigt sällan ledsen, nästan jämt glad. Så fort man tittar på henne så ler hon emot en, jag älskar henne så fruktansvärt mycket, det går inte att beskriva vilka känslor som man har för sin dotter, men jag trodde aldrig någonsin att man skulle kunna känna en sån här enorm kärlek, det är brutalt!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!