Inget roligt med sprutor!

2010-03-16 11:48:43 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Nej fyfan! Jag själv är livrädd för nålar och sånt, och avstår gärna från att ta sprutor, haha minns när Alexandra och jag gick i 4-5:an nångång och skulle få vaccin i skolan, vi löpte iväg så lärarna fick jaga oss, gömde oss under stentrappan, så muta dom upp oss med lite brussocker haha. Men iallafall, igår gick jag och Alexia till bvc för 3 månaders kontroll! Blev vikt och mätning, 6505 g & 61,1 cm lång, stora tjejen! :) Sen var de dags för vaccin, hel lugnt satt lillan i mitt knä och när sprutan trycktes in i låren blev munnen på henne som ett böjdt sträck nedåt :( fy så ledsen hon blev, sen dags för andra sprutan i nästa lår, och då blev hon ännu ledsnare..  Sen kvällen igår blev de mycket gråt från lillans sida, men idag är de lite bättre lite kinkig och klen känns hon ju, men hon ler iaf :)

Chefen från skinnsberg ringde igår och erbjöd mig 75% jobb från den 21 juni till mitten av augusti, så de är toppen. hoppas på mer jobb bara, så kan ju hoppas dom ringe rhärifrån fagersta också :) Nu idag ska jag träffa min lärare, får se vart de leder och vad som sägs.. hmm inte så pepp på det.

ne nu ska jag mysa med min lilla ynkling :)

pusssiii


Kommentarer

ja det är inte kul med vacc..när enya fått sina sprutor så har dom stuckit in båda samtidigt så det har vart "bra" att det inte blivit stick två gånger...

2010-03-16 12:35:44

jaha okej :) när imorgon är det?

2010-03-16 12:39:59

håller med!

2010-03-16 13:04:57

oh så tidigt :) vilken tid hade du tänkt att gå dit?

om jag kommer imorgon så efter vi vart där så tror du att jag o enya skulle kunna följa med er hem`?

ev så att kristoffer kmr och hämtar oss när han vaknat o så?

2010-03-16 15:48:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!