Hurtigbulle !!

2010-03-02 22:55:15 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


ooohja, fy fan vad skönt det är att inte vara gravid längre!! Min energi är tillbaka och jag mår extremt bra faktiskt! Idag blev det att åka ifrån min lillsnörpa, (vilket jag inte gjort nåt speciellt förrut) stack ner till banken och hade möte så ordna jag en fond åt henne så hon har lite stålar när hon blir äldre, till o flytta hemmifrån kanske, eller vad hon väljer att göra för dom. Kanske inte ska göra som morsan sin, festa upp alla pengar, klantigt, men jag hade kul och kommer alltid minnas den tiden :)

Jag passade på att ringa till ortopeden för att prata om Alexias skena! Eftersom att hon verkar så irriterad på den och sparkar så dant med benen så den kanar ner och sätter sig konstigt. Han föreslog att jag skulle ringa ortopedtekniska och se om de kan anpassa om skenan eftersom hon vuxit, så dit ska vi på torsdag :) skönt!

Sedan åkte jag hem och tjoa med lillan, sen klädde jag på henne och mig och gav mig ut på lång promenad (lite för långt kanske) haha fy fan, började traska mot Oti macken som ligger typ 8km härifrån, solen sken och det var fint o ljust ute, när jag kom ut ur macken var det mörkt & kallt, men de var bara att traska 8km hem igen, så fick oss en promenad på nästan 3 timmar, puuh det tog i mina lår och stjärten kan jag lova, men skönt för nu lär jag somna gott inatt :)

Lillan slockna vid 20.30 typ och sover fortfarande, duktiga tjejen som börjat få in rutiner! Och jag har precis tänt lite doftljus och diskat ett helt berg av disk, lyckas alltid bli ett berg av disk, man är ju visst för lat för att diska så fort man använd något. Och nu ska jag bara ta de lugnt, kika lite på näten och sedan slänga mig i sängen framför nån film.


Jag vann ett par Uggs på tradera åt Alexia :)
för 6:- haha så jäkla söta!



Köpte en fin hjärtljus-lykta idag!
älskar ljus och sånt!


Kommentarer
jennyhammarström - livet som ung mamma http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Aa det är så jävla bra! :D

HAHA aa, när han trodde sin mobil vad en orm, fan va jag garvade asså!! hahahah

Hoppas allting är bra med er ♥

kram

2010-03-02 23:56:36

men guud din hurtigbulle =)

vart är det ni bor?

2010-03-03 10:16:03
Emma,21 år & Gravid <3 http://emmaochmatte.blogg.se/

Jodå det mås ganska bra ;)

Lite trött & halsbränna å sådär,

men det är dumt att klaga ;) hehe!



Ja jag känner faktiskt lite smått :)

Super mysigt!



Duktig du är som knatar på ;)

Och guuud vilka söta Uggs :)



Allt bra idag?



Kram



2010-03-03 12:08:22

men fy vad söta de uggsen var!

2010-03-03 18:06:24

Åhh visst är uggsen söta, har exakt likadana till min snutta :)

2010-03-03 22:13:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!