Helgen redan slut!

2010-03-21 10:20:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hmm, vart försvann helgen? snabbt gick den iaf! Ebba & Nora är ju här i helgen :) Ebba målade en bild på en papperskartong bit, överst stod det Min Familj, och jag var med på den, gulligt, det blir man glad och lite rörd av! :) Igår stack vi iväg till badet, och satan i gatan så varmt det var där inne, Alexia och jag badade ju inte eftersom det är för kallt för henne, så vi satt helt dyngsvettiga och kollade på :)

Alexia har varit så himla mysigt dom senaste dagarna, pratat och skrattat, och haft ett leende på läpparna i princip hela tiden, så fort man kikat på henne så smailar hon! :) gullunge! Jag gav lillan lite käk förut så stack jag iväg till affären medans Ebba & Nora kolla på nån film på Svt, hade ju inget kaffe och det vill man ju gärna ha såhär på morgonen!

Idag ska brudarna åka hem men först ska vi åka och hälsa på barnens gammelfarmor en sväng och dricka lite kaffe där :) Och så ska vi käka lite pannkakor, glass, grädde och sylt här hemma, mummms!!



Här under kommer teckningen som Ebba gjorde :)
Linsan, Alexia, Nora, Jag, Pappa :)



Fina vi är va? :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!