Hålligång!

2010-03-26 15:50:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var Alexia och jag på unga föräldrar, kul för ungarna att träffa andra barn och kul för mig o träffa andra mammor :) Blev lite påskpyssel & fika o sånt! Alexia slumra till en liten stund, men de blev inte länge, 10 min kanske, så hon blev lite gnällig och trött.. efter 2 timmar knalla vi hemåt.

Idag har vi vart ute på långpromenad, gick ner till stan och grejja lite, köpt påskägg till Ebba & Nora nu iaf, så då behöver vi bara fylla de med massa gott godis till nästa helg :) När vi kom hem från promenaden såg ja att de fanns en ledig tvättid, så nu håller jag på att tvätta, och lillan sover just nu. så jag passa på att sitta här lite, Ska straxt dra ihop en bulldeg tänkte jag, fast först ska jag vika lite tvätt..

Fan jag har gått och fått tandvärk :( eller så sitter de i tandköttet, inget skönt iaf, så fort jag biter på stället så känns de som om tanden ska åka bort, får hoppas de ger sig, för tandläkaren har jag inte råd att besöka just nu iaf..

Älsklingen stack precis iväg till Västerås för att köpa en present till mig :) kul o se vad han hittar för nåt skoj! ne dags o röjja lite innan lillan vaknar och vill busa :)

puss & bye!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!