Good Girl!

2010-03-03 21:50:09 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


I eftermiddas blev det en tripp till markus bror för att hämta dopklänningen som Alexia ska ha, både markus, Fredrik, Linda, Ebba, Nora & Algot har döpts i den, så då ville markus gärna att alexia också ska göra det så de är ju självklart, fin är den :) Sedan stack vi ut och drack kaffe hos markus mamma en sväng..

trött like hell nu är jag och det var lillstumpan också, fast hon vägrade somna nyss, så nu bytte jag blöja och la henne i sängen och snurra till lite på mobilen som hänger i taket, och vipps hon somna!! så himla skönt, är ju lite öm i brösten när hon ska ligga och tutta tills hon somnar så de var ju skönt att hon somna av att bara ligga där ett tag :)

Jag är glad, för idag var vägarna rätt så fina, så jag åker förmodligen till linköping på fredag :) wiiie, ska bli super kul!

ne nu ska jag kika runt lite sen glo nån film, galet trött!


Kommentarer

Vi har med en dopklänning som går i arv =)

2010-03-04 04:53:26

sötnos!!!



kul med dop, vi håller oxå på med dop planering



ha en bra kväll

2010-03-04 19:23:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!