gnällig dag!

2010-03-10 19:23:46 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


åååhh vad jag känner mig trött nu.. Idag blev det att dra ut på en långpromenix, eller ganska långt iaf :) Alexia sov så gott i vagnen, men sen när vi nästan var hemma så blev det massa skrik så de var bara att gå fort som bara den hem! Sedan passade jag på att damsuga och skura här hemma så nu är golven rena :) bytt sängkläder i våran säng också, fyy vad skönt de ska bli att lägga sig sen :) Gjorde lite käk förrut också, fia tippsa mig om att steka lite kyckling och stoppa i ugnen tillsammans med någon god creme Fraische och de blev mumms ihop med lite pasta, så nu är jag proppmätt!

Lillan har knappt sovit någonting alls idag, säker 1-2 timmar sammanlagt sen imorse, så hon somnade nu för någon kvar sedan, så får väl se om hon somna in för natten eller om hon vaknar om en liten stund igen! Min lilla plutt, hon har varit extremt gnällig idag, så fort man inte hållt i henne eller om allt vart stilla så blev de gnäll, så jag kan säga att jag själv har varit extremt i farten idag, fy vad jag har hoppat, sjungit och busat, värsta gympapassen blir de ju :D haha, men jag älskar verkligen att all min energi som jag hade innan graviditeten har kommit tillbaka, vet knappt vart jag ska göra av den :)  Markus och Dennis ska väl kika på fotboll här ikväll så för min del blir de lite plugg :( suck!

Alexia är så rolig, hon upptäckte sin hand häromdagen, och nu sitter hon med den utsträckt och vänder på handen och kollar för fullt haha

5 dagar kvar nu :) wiiiie!!!


Kommentarer

Hej!

Ja det är tvillingar som ligger och lurar i magen =)Denna graviditet är betydligt tyngre än den med sonen.Sen är ju ingen graviditet den andra lik men denna gång har jag åkt på allt.Med sonen mådde jag som en prinsessa så det kom lite som en chock.Sen kommer magen mycket fortare nu dels för att det är min andra graviditet och att det är två.Man räknas storleksmässigt som fullgången i vecka 30 om det vore en bebis så du kan ju tänka dig hur stor jag kommer bli hihi.

2010-03-10 19:43:59
fia

Jasså så du provade kycklingen, vilken tur att du tykcte om den - ännu en rätt som man kan laga, hehe :)

2010-03-10 22:48:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!