Ensamna!

2010-03-11 20:00:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hopp idag blev de en promenix innan unga föräldrar så Alexia fick lite sömn, blev väl ca 1 timme.. Sedan lite käk på det och sen bort till rummet där de hålls, tråkigt nog så kom de inga fler än mig och Alexia, haha inte direkt as kul att sitta där själv, men men, blev en trevlig pratstund med de två tjejjer som jobbar där medans lillan låg i babygymmet och slog på sakerna som hängde där ovanför.

Alexia har ju haft en vit prick i mitten av nedre tandköttet nu ett bra tag, men idag och igår har hon gnällt rätt så mkt, så tanden kanske är på gång upp, ser inte fram emot att hon ska få tänder nu när jag ammar, aj aj aj vad ont de kommer göra den gången hon biter tag i min bröstvårta med sin tand, haha fyyy, hon bitts ju redan lite ibland med tandköttet och de känns kan jag lova, så man kan ju tänka sig hur ont de lär göra med en tand, men men, de får vi väl se då :)

Ne nu väntar jag på min karl som kommer hem snart, hoppas han har köpt med sig cola, för jag är sjuukt cola sugen :)

puss & ajö!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!