BVC besök!

2010-03-29 14:27:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi gick upp ur sängen 09.30 idag lillan och jag, hon låg och pratade och jag låg mest och önskade att få sova vidare, men icke sa nicke.. blev lite mys på vardagsrumsgolvet, sen var det dags att röra på oss, hoppade in på coop och köpte blöjor och sen bort mot BVC! var en till liten bebis där som Alexia satt och kikade på :) sen blev de vägning och mätning, och hon har gått upp ca 300g på 2 veckor, så mjölken har inte börjat sina ännu iaf, goodiie! 62 cm lång var min lilla pärla, så hela 12 cm har hon vuxit sen hon föddes, shit har glömt bort hur liten hon faktiskt var den dagen hon kom ut :) Efter besöket där stack vi iväg mot Willys och handlade lite.

Älsklingen stack till jobbet i princip då vi kom hem :( men skönt att han inte jobbar natt denna vecka iaf, för det är pest! Alexia slocknade precis nu så jag ska dricka kaffe i lugnan ro, och se om jag hittar några fina strunpor hon kan ha på dopet!

Här kommer lite pics från imorse :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!