BORT MED SNÖN HELST!

2010-03-01 21:40:38 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


åhh försvinn skit snö!! Idag har jag inte gjort ett endaste dugg faktiskt. tjoat med lilla stumpan och bara slappat mig igenom dagen. Känner mig brutalt trött, så de blir nog att slänga sig i säng tidigt idag, eller ah inte senare än 1 iaf som de brukar bli. Igår kollade vi förresten på Luftslottet som sprängdes, den var helt okej.


Alexia
fick sig ett bad förrut, hon tar spjärn med fötterna i badbaljans kant och skjuter upp sig till andra kanten och hon är lika lång som baljan haha, hon har ju vuxit endel, så snart kan hon inte vara raklång där i längre! :) Idag är det 14 dagar kvar tills skenan är putts veck!!! wiiiie, imorn 13 dagar... det är ingen evighet längre, det närmar sig sakta men säkert, och guuuud vad jag längtar, ska garanterat fira den dagen på ett eller annat sätt, lyckodag!


Imorgon hoppas jag att det finns någon ledig tvättid, så man kan bli av med allt i tvättkorgen, för den är verkligen överfull nu så tvätta behövs verkligen, så kan man ju hoppas på att det är kanon väder så man kan ta en långis med vagnen både på för och eftermiddagen.



Kommentarer

Men gud hur alert är du egentligen ? går två långisar? hahaha

2010-03-01 22:31:28

Haha du är nog inte ens det minsta tjock hörrö!

Ja visst är det skönt med frisk luft men 2 långisar är extremt hahaha :)

2010-03-01 22:37:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!