Babysim var mys!

2010-03-24 22:04:06 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Alexia och jag stack iväg mot Avesta vid 11.30 hugget, hahaha kom lite väl tidigt, jag har ingen tidsbergränsning alls ibland, fast jag är ju aldrig sen, utan jämt tidig till precis allt. Så vi var visst 2 timmar tidiga, hmm.. De blev en kopp kaffe sen fick vi kolla på filmen som dom övriga i gruppen gjorde förra onsdagen. Så passade tjejen som höll i simmet på att visa oss runt, så de var ju bra :) Alexia var ju trött, det syntes på henne, men inte ett endaste gnäll gav hon ifrån sig, hon var helt fokuserad på allt omkring. Väl i vattnet trivdes hon ju som fisken :) det var jätte mysigt att flyta omkring där i med henne, vi testade på olika sätt som vi kunde hålla i våra bebisar, och så dom fick känns på hur det är att flyta, simlärarna hällde vatten över huvudet på barnen för att se hur de reagerade osv, det höll på 30 min, precis lagom. Så sedan fick lillan käk och hon somna som en stock, så skutta vi in i bilen och åkte hem mot Fagersta igen :)



Fick sms om att mina jeans hade kommit så stannade till och hämtade dom på vägen, men de var alldeles för stora :( typiskt! Så ska beställa ett par 26:or och hoppas jag kommer i dom :) Men dom var snygga tyckte jag allt :) sen stack jag iväg och hämtade paketet med Alexias kläder jag beställt o dom var jättefina!

Jag känner mig helt slut idag, men har som molande värk i ryggen, inte vidare skönt, sån mensvärk hade jag då aldrig innan jag fick Alexia, men jobbigt är det.. Men de varar ju som tur är bara i några dagar får man hoppas :) Imorgon ska vi iväg på Unga föräldrar och påskpyssla :) trevligt!

Nahepp nu ska jag lägga mig framför tv:n en liten stund och pusta ut, känns som dagen varit i full fart exakt hela tiden..

 


Kommentarer

Hoppas ni hade de trevligt på unga mammor.. Vågade inte gå dit, eftersom Natalie är förkyld.. Tråkigt om era skulle bli smittade =/

2010-03-25 15:13:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!