Babycafét!

2010-03-17 12:35:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse vakna vi typ 08.30, skulle möta upp Emma och hennes dotter Natalie, men jag var visst lite tidigt när vi kom fram jag och Alexia, så knallade in och satte lillan på lekmattan vid de andra kidsen :) skoj och träffa lite barn, sen blev de en kopp kaffe, sen var både emmas och min lilla tös trötta så då knalla vi hemåt! men det var ju trevligt där iaf, så blir nog att fortsätta gå dit på onsdagarna :)

Så nu sitter jag här och sjunger för en trött Alexia, hon låg nyss i sin säng, men vägra somna fast hon ser extremt trött ut, så busa lite med henne och hon skratta högt typ 4 gånger på raken, haha sött!! min lilla ögonsten!!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!