Work work :)

2010-06-22 21:16:12 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Andra dagen på jobbet blev det idag då, Igår jobbade jag med trevlig tjej och vi hade de väldigt lugnt på jobbet.. och idag var det också hyffsat lugnt.. och framåt lunch tog vi med alla de boende ner till ett annat servicehus där de skulle bli bjudna på drinkar, förätter, varmrätter osv.. och se när Kronprinsessan gifte sig :) Så det var trevligt!

Är sjukt trött nu, kunde knappt somna alls inatt, låg och vred mig hur länge som helst och blev superstressad för att jag inte somnade, men upp imorse kom jag iaf, börjae ju 7, men det gick ju fint det också! :) Efter jobbet idag lämna jag bilen här hemma sen gick jag ner till lekparken där Ebba & Nora, Älsklingen och Alexia befann sig! Sedan blev det hem och göra lite pannkakor med glass & sylt, gott som bara den!

Markus lägger alexia just nu, och jag väntar på att tvätten i tvättmaskin ska bli klar, så jag lär vänta tills det är tvättat och torrt innan jag lägger mig. Skönt att jag jobbar imorgon också sen är jag ledig i två dagar! :)

ne nu ska jag ta mig en kaffe kopp :)



En bild på skruttis när hon brummar som en bil :)
Måste ju bara meddela att hon ställer sig nu på alla fyra emellanåt, framsteg!
Hon drar sig även upp på en då man ligger på golvet! :)
Mitt lilla hjärta!


Kommentarer

Nej, tjejen till vänster är min sons flickvän från vår föräldragrupp :) Spindlarna var hemska, skulle aldrig palla att bo hos mina föräldrar med alla dom spindlarna ;p



Söt liten tös du har :) Hur gammal är hon? 6-7 månader blir det va? :)

2010-06-22 21:34:16

SV: Tack, han är 5,5 månad :)

2010-06-23 09:22:42

hej! kommer du ihåg att jag röstade på din bild i en tävling, nu är jag med i en tävling och skulle verkligen uppskatta DIN röst. KRAM :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=743

2010-06-23 11:20:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!