Wondefuuul day!

2010-06-16 22:31:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fy imorse var man ju inte riktigt hundra i huvudet då älsklingen väckte mig när han kom hem från jobbet! Tjejerna var redan vakna & lillskruttan låg i vår säng och sprattla runt, så tillslut efter mycket om och men tog jag mig upp. Blev lite frukost med alla brudar & sen gav vi oss ut i det fina vädret, Alexia slockna direkt då vi kom utanför porten, trött tjej! :) Var ute i två timmar skulle jag tro, tog oss även en promenix bort till affären för att handla en glass, är ju ett måste om de är fint väder :)

Sedan återvände vi hit hem, tjejerna fastna i någon lek i vardagsrummet, dom låtsades att dom skulle åka till Skara sommarland, så de packade massvis med väskor & påsar med saker i, eftersom dom skulle vara där ett år, haha.. så medans dom lekte så ordnade jag hallonpaj & vaniljsås! Så kom deras mor och hämtade dom efter 13 någongång.. och då somna alexia en stund så jag satte igång och plocka här hemma, och nu har jag fått upp båder tavlor och ljusstakar i hallen :) men vill så gärna köpa en stor eller två riktigt stora tavlor in hit till vardagsrummet, men det får man ta då plånboken tillåter det!

Ringde även och ordnade så vi får hem papper om dagisplats, eftersom att man ska söka 6 månader innan det är dags.. så ska kika runt på dagisen så man kan ha lite önskemål! Annars har dagen varit lugn, Markus och jag snodde ihop en smarrig pizza förut! Så trist att han jobbar natt :( känns som om man knappt hinner få tid alls för varann! Men nu jobbar han ju bara 2 nätter till sen har han iaf minst 2 månaders pappaledigt, skönt för honom! ♥ Då är det jag som får slita och jobba!

Alexia har vart hel tokig & rolig idag, hon står upp och hoppar, upp och ner, upp och ner, upp och ner, haha.. hon blir tillslut helt anfådd.. hon ställde sig på alla fyra förut :) två gånger.. så snart lär hon sig nog krypa ordentligt, nu ålar/drar hon sig ju framåt, och snabbt går det! Varenda kabel hon ser är hon kvick till.. utvecklingen går så otroligt snabbt, känns som om hon nyss var en liten skruttig bebis som låg i sin skena i min famn & bara sov.. tiden går nästan för snabbt! Men en sak är jag säker på, och det är att jag garanterat vill ha ett syskon till alexia i framtiden! :)

Fan vad jag hatar att inte ha någon vettig kamera att ta kort med ;( ååååhhhh!!!!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!