Välling test :)

2010-06-07 13:14:52 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår bestämde vi oss för att åka till köping och köpa en tröja av tjej som hon lagt ut på blocket :) kanon snygg ed hardy tröja är det, och 300:- för en sådan är ju ingenting tyckte jag! På mig är den lite stor, och på markus är den lite för tajt, haha.. men skön & ha på kvällarna då det inte är jättevarmt! :)

 

Sedan stanna vi till så alexia fick träffa sin farmor & farfar en sväng på vägen hem! Annars blev de lugnt resten av dagen.. Alexia har börjat tutta lite på nappen, jiiiihu! hoppas hon tar den fullt ut snart!! :) vill ju inte att hon ska använda mina bröst som napp!

Älsklingen jobbar förmiddag denna vecka, så han var uppe innan tuppen idag & Alexia och jag tog oss upp runt 9.30 hugget, blev lite gröt & sen bus! Så traska vi ut i det molniga vädret för att köpa blöjor. Så hade vi fått hem ett prov med välling i brevlådan, så det har lillan fått testa, men det verkade hon inte gilla sådär jättemycket tyvärr, men det är bara att öva in det, eftersom hon snart inte får någon mat av mig längre! Hon tyckte mest det var roligt att skvätta med flaskan i sängen, haha! :) men duktig att hålla i den själv en stund iaf!


Kommentarer

Har de kommit upp någon tand på alexia? :)

Njae vi har ingenting planerat, förutom ett bröllop som vi ska på:) o ni då? Ska ni göra något kul? :)

2010-06-07 21:27:42

ååh det som är så mysigt :)

Jag vill inte byta med dig! :P joodå, det känns väl bra att komma igång ? Vart har du fått jobb?

2010-06-07 21:30:46
fia

fan hon börjar bli riktigt stor tjeja nu min lille alexia fisunge ;)

Saknar er båda två vännen :)

2010-06-07 22:39:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!