väldigt härlig dag igår!

2010-06-05 11:39:50 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår morse blev det öppna förskolan med Emma & sötnosen Natalie igen :) trevligt! Natalie är ju lite äldre, så hon skulle minsann ta alla leksaker som fanns på mattan, så alexia fick ingen, haha.. och om nån utav dom har en leksak så ska ju självklart den andre ha samma sak.. så söta är dom!

Skulle ha druckit lite vin med Mia & Linda igår egentligen, men den sista bussen hem går ju omkring 10 på kvällen, så då kändes de inte allt för roligt. Så vi får ta det en annan dag helt enkelt.. planera in de lite bättre! :) Så älsklingen, jag & Alexia tog oss en skönt promenad ner till bolaget för att inhandla lite vin & några öl, sen hoppade vi in på ica & handlad lite ost & kex! underbart väder är det ju! vi gick förbi markus jobbarkompis & hans tjej på vägen hem, dom bor ju i en toppen bra lägenhet, botten plan & altan.. åh så vill jag ha det !! men det kommer säkert så småningom! :) Alexia fick sitta och smaska på brago kex hos dom, första gången hon åt det, och tugga så glatt i sig det! Sedan fick hon även en isglass som hon satt och sulta på!

När vi kom hem hit beställde vi lite mat, kyckling & pommes med sås tog jag, och gud så gott de var! :) Alexia slocknade som en stock, hon hoppade ju över sin eftermiddagssömn igår, så hon var bra trött vid 20 hugget sen! Sedan blev de musik, vin, öl, kex & ost med min älskling, riktigt trevligt!

Nu snart någon dag, ska jag köpa välling till min tös så kan jag sluta amma då, alltså det är ju mysigt och amma och få den närheten som man får, men på ett sätt är man väldigt låst också! Så det ska bli skönt på ett sätt att sluta med det! Hon kommer förhoppningsvis sova längre om nätterna då hon får välling också! Men det märks! :)

Älsklingen är i Västerås nu och hjälper en kompis att flytta, och jag sitter och funderar ut nåt kul jag kan köpa åt min älskade syster-son Liam som fyller år imorgon! Men tyvärr får jag inte gratta honom då, utan får vänta tills nästa helg då jag och alexia ska ner till Linköping!



Gott med melon efter gröten :)


Kommentarer
Johanna - mamma till Leia http://johannaostblom.blogg.se/

vilket gullig bild på henne :)

2010-06-07 19:35:06
Sabrin, Mamma till Lovisa http://lovisasmammma.blogg.se/

Så söt hon är lilltösen :)

2010-06-11 19:13:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!