Aj min fot!

2010-06-17 18:04:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Alexia redo för en promenix i det fina vädret :)



Efter att jag städat i tjejerna lilla rum så gav vi oss ut i det fina solvädret.. Sen så har jag kollat runt efter lite jobb och sånt, ringt hyresvärdar, så imorn ska vi kolla på 4:an istället, för det blev inget idag!

Älsklingen tog med sig Alexia till en kompis precis, så då passa jag på att damsuga, och de behövs nästan varje dag, eftersom lillskruttan ålar omkring på HELA golvet, och ÖVERALLT! :) sen när jag skulle ställa tillbaka skurhinken inne på toan, så tappar jag självklart hinken mitt på foten, AJ!! och ett hav i hallen med vatten.. det är som det är :)

nu ska jag iaf kolla på Teen Mom, så ajöken!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!