plocka & dona!

2010-07-22 11:43:22 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var de min tur att gå upp med alla kidzen :) Så har blivit att busa lite med skruttan, plocka fram massa pyssel till Ebba & Nora, Så dom sitter i köket och pysslar, målar massa barnmatsburkar i olika färger och sånt! :) Jag ringde chefen och skulle be om ledigt på lördag, eftersom markus och jag skulle hitta på något då. Men fick till svar: nej! Det var kaos med personal verkade det som.. :( Så hon undra om jag kunde komma in och jobba på stört, men det kunde jag ju inte.. så ska in en sväng vid 16.30 och ta hand om en tant som är lite orolig, fram till 19.30.. så det är ju helt okej!

Alexia har blivit extremt lätt att lägga nu förtiden.. det var ju sjukt bra då man ammade, för då somnade hon till det.. Men nu när jag skulle lägga henne för en liten stund sedan, sjöng jag lite och bar på henne så somnade hon direkt.. för bara nån månad sen var det lite smått jobbigt, då fick man sjunga och vagga som en tok tills hon somnade!



Alexia är ett litet busstroll! :)

 


Kommentarer
Elin - mamma till Evangeline http://elinalice.blogg.se/

Ja det känns jättekul :) men också lite jobbigt hehe... nu måste man verkligen hålla koll, blir nog att köpa grindar. Åh vad kul :) duktig hon är.

2010-07-22 15:06:53
Anonym

Hej! Tycker du att det är okej att djur misshandlas, vanvårdas och utnyttjas sexuellt? Om inte, rösta här:



http://ur.se/dittparti/#/?parti=331

2010-07-27 18:31:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!