Min lilla sjukling!

2010-07-26 22:53:01 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår jobbade jag bara till 15, riktigt skönt! Och idag har jag varit ledig :) Tog mig definitivt inte upp imorse, var som en zombie. Lexxiie är sjuk :( kanon snorig & väldigt hostig, stackars.. hon blir verkligen igentäppt! hon äter extremt dåligt nu också! jag gjorde frickadeller & palsternacka åt henne förut, så det fick hon i sig lite av, annars har hon bara ätit gröt, välling vägrade hon också.. men nu sover hon iaf efter mycket om och men. Vi tog oss en promenix förut, skönt med lite frisk luft, och hon fick sig lite sömn där i vagnen.

Här kommer lite kort från igår & idag! :)











Sov gott i vagnen :) Ne nu hoppas jag hon somnade in, för jag måste också sova.. jobbar tidigt hela veckan + helgen! så natti natti!


Kommentarer

hon är allt mor sin upp i dagen på vissa kort, ett rktigt charmtroll :)

saknar er..

2010-07-28 10:47:09

hon är allt mor sin upp i dagen på vissa kort, ett riktigt charmtroll :)

saknar er..

2010-07-28 10:48:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!