Lillpluttan reste sig upp !!!

2010-07-29 17:55:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


puh puh puh, im a working woman!  jag ringde vårdcetralen i förrgår igen angående alexias hosta som aldrig gav sig fast hon åt bricanyl  i en vecka.. så fick tid på eftermiddagen, skönt det för jag slutade jobbet 12 :) Lillsnörpan totalvägrade att sitta i vagnen på vägen dit, så givetvis bar jag henne dit, skapligt tungt, nästan 10 kg vägen hon ju nu, helt svett när man kom fram. Doktorn där skrev remiss åt oss till Västerås barnakuten, för han misstänkte att hon fått något som fastnat i lungorna :S blev ju livrädd! När vi kom dit fick hon testa på en sorts kur med astma medicin, den hjälpte inte ett dugg.. den andra kuren fungerade efter andra omgången, jippii.. skönt att slippa röntgen.. Så vi var där i 4 timmar och alexia var så duktig såå, lekte lite på golvet, satt även på en liten bobbycar helt själv :) lite rastlös blev hon ju i mellanåt, men det gick ju fint! :) Så nu har vi en "mask" med astma medicin som hon får var tredje timme, så kan vi ju bara hoppas på att det försvinner!



Alexia och dockan på vårdcentralen! :)



bruuuummm





Igår jobbade jag både på servicehuset & på macken.. sen när jag kom hem så låg jag i soffan, så kom alexia krypandes mot mig.. och hon tog tag i soffan & ställde sig upp !!!!! min duktiga lilla tjej!! fan vad stolt & glad jag blev över henne.. 3 gånger på raken gjorde hon så sen!! :) wiihuu!

Idag har jag också jobbat & imorn jobbar jag hela dagen :( delad tur! Ska inte klaga eftersom jag tacka och tog emot tiderna jag fick, men de känns trist som fan!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!