Lexxiie 7 månader idag!

2010-07-14 22:45:27 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Tog massa bilder då vi var i Linköping, men har inte orkat lägga in dom i datorn ännu.. Igår och idag har jag jobbat! Igår arbetade jag på båda jobben så det blev ingen rast, 7-15, 15.15-20.15, helt död efteråt! Och idag blev det ett pass på 5 timmar så det var okej :)

Så markus jag och alexia stack ut i solen i förmiddags, köpte lite frallor & sånt från affären sen la vi oss vid badet! Blev lite bad också, men jag är ju stans kruka! Imorgon är det jobb som gäller igen, tidigt :( men slutar tidigt, så hoppas på kanonväder så de blir sol & bad igen! Lillan ville ej somna nu ikväll, utan bara busa i sängen.. och min skruttis är ju 7 månader idag, herrreguuud säger jag bara, vad tiden springer iväg.. hon var ju bara en liten skrynklig bebis nyss! Ne nu blir de film med min älskling! natti natti!


Skruttis vill bara busa i sängen..
Måste hissa ner sängen imorgon, lillan kravlar sig ju ur den snart!



Älsklingen & Lillan!



Slapparn!


Kommentarer
Elin - Mamma till Evangeline http://elinalice.blogg.se/

Tack så mycket :)

Gratta Alexia från mig och Evangeline ;)

2010-07-15 12:57:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!