Ledigt, sjukt skönt!

2010-07-21 23:35:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var man ledig från jobb.. galet skönt! :) älsklingen var så snäll och gav mig sovmorgon också, så har lovat att han ska få det imorgon! :) Markus hämtade upp en massa leksaker från förrådet som alexia fått ifrån Algot, eftersom hon sitter helt själv nu, så kunde hon sitta på golvet och leka med dom :) perfekt! toppen bra grejjer! Och vet ni vad!! Imorse när älskling och jag låg i sängen, ställde sig Alexia upp själv med hjälp av att ta tag i markus :) duktigt!!!

Vi stack ut till markus mamma förrut fikade lite sedan gick vi bort till badplatsen :) jag var kruka som vanligt, löpte som en stolle upp och ur vattnet, full fart från bryggan, på grund av att alla äckliga blinningar var ute efter mig :( i hate it! Älsklingen och alla 3 barnen badade för fullt iaf! Sedan stack vi iväg till skinnsberg och käkade mjukglass.. yummiiie! Nu blir det att ta en dusch och sen se nån film.. kollade på snabba cash häromdagen, trodde den skulle vara bättre!





Dags för nya badbraller till skuttisen ;)














Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!