Jobb & nu filmmys!

2010-07-18 22:09:48 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Att jobba natt häromdagen gick ann.. dock extremt segt men lyckades hålla ögonen öppna iaf! Fick lite små nojja att jag fått vattenkoppor (fast jag redan haft) så nojja jag upp mig totalt och tyckte jag fick svårt o andas och att jag var tjock i halsen och allt möjligt, haha.. sånt där är jag väldigt bra på! Igår & idag har jag arbetat på Oti, med Helene, en jätte gullig tjej! Så det har gått kanon bägge dagarna, kom in massa engelsmän så jag förstod inte ett skvatt av vad dom snacka om, men det redde ut sig :) haha! börjar lära mig det mesta på det jobbet nu, så det känns riktigt skoj!

Nu ligger Ebba & Nora och kollar på Tzatsiki filmen, och Alexia slocknade för en pytteliten stund sedan.. hon är så gullig lillpluttan, hon ska bjuda på allt som hon håller i.. säger man: får mamma smaka? så sträcker hon fram saken hon har i handen, mot min mun! :) Imorgon är det jobb igen för min del, fast i skbg! råkade färga några gamlingars kläder rosa.. uuuuuuppps haha så lär ju reda ut det imorgon! längtar tills på onsdag & Torsdag då jag är ledig!!

Här kommer lite pics från då vi var i Linkan!





Skruttis och jag hade heldag med min underbara vän Fia! :)
Sol & bad blev det!







Fia & Alexia myser i systers badbassäng :)



Tjeeeena!



och så en bild på mig då :)


Kommentarer

jag snubblade in på din blogg och läste lite, så jag tänkte bara lämna ett litet spår efter mig!



Släng en röst så blir jag superglad! :D

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=9Sz6cV3oEwjfenuagKK12Dx3dL4LWCLUUBNwUEYY193UjmuFw47m

2010-07-19 03:31:53

mysigt :D

2010-07-19 23:27:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!